Ez a munka már nem aktuális

Irodai adminisztrátor - Process Solutions Csoport

Keressük azokat a lelkes hallgatókat, akik egy támogató közösségben szeretnék elméleti és gyakorlati tudásukat bővíteni, és akiknek fontos, hogy egy olyan vállalatnál indítsák karrierjüket, amely szakmai körökben és az ügyfelek által egyaránt elismert.



Feladatok
  • Dokumentumok iktatása
  • Scannelés
  • Rendszerezés
  • Egyéb adminisztratív jellegű feladatok

Cég bemutatása

A Process Solutions Csoport dinamikusan növekvő számviteli és bérszámfejtési szolgáltató.

Saját irodájuk, és partnerhálózatuk révén Európa szerte nyújtanak magas színvonalú szolgáltatásokat.

Magyarországon 2006 óta piacvezetőek, több mint 500 ügyféllel, melyek közül számos a világ legnagyobb vállalatai közé tartozik.

Pénzügyi és számviteli folyamataik megismerésével, valamint saját fejlesztési programjaik előnyeinek kihasználásával, új munkatársukként különleges esélyt kapsz arra, hogy karriered beindítsd!

További információ az alábbi linken:

https://career.ps-bpo.com/

 


Feltétel
  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív diák jogviszony (passzív jogviszony esetén csak 25 éven aluliak jelentkezését tudjuk elfogadni) 
  • Folyamatban lévő egyetemi tanulmányok valamilyen gazdasági területen
  • Folyékony angol nyelvtudás (írásban erősebb)
  • Legalább heti 30 munkaóra vállalása, rugalmasan, de minden hétköznap be kell menni az irodába
  • Erős Excel ismeretek
  • Képesség csapatmunkára, a folyamatok gyors átlátására
  • Precízitás, pontosság
  • Monotónia tűrés

Kezdés
Interjú után azonnal

Munkaidő
H-P között, heti min. 30 órában, rugalmasan (legalább 4 órára minden nap be kell menni az irodába).

Munka időtartama
Hosszú távú lehetőség (min. fél év)

Bruttó bér
1300 Ft/óra

Munkavégzés helye
Váci 33 irodaház-1134 Budapest, Váci út 33.

Megjegyzes

Milyen a Process Solutions?

  • Ügyelnek arra, hogy élvezd is, amit csinálsz
  • Belső programjaikkal támogatják a beilleszkedésed, szakmai és személyes fejlődésed
  • Figyelembe veszik, hogy tanulás mellett dolgozol
  • Hosszú távra terveznek veled
  • A pozíciónál, jellegéből adódan Home Office lehetőség nincs biztosítva

Szeretik a szakmát!


Projekt menedzser
Lator Enikő
Email: lator.eniko@mads.hu
Telefon: +36 (20) 3369 751

Jelentkezés
E-mailben küldött önéletrajzzal. Tárgy: Irodai adminisztrátor