Miért a MADS

  • ​Mert új ügyfeleink több mint 70%-a a meglévő ügyfelek ajánlása alapján választ minket
  • Mert a fejlődésünk záloga megrendelőink elégedettsége
  • Mert rendkívül rugalmasak vagyunk
  • Mert cégcsoportunk segítségével nyugdíjas, felnőtt és diák munkaerőt is biztosítani tudunk
  • Mert contact centerünk segítségével, rövid idő alatt sok jelentkezőt keresünk fel.  Illetve külső telemarketing megbízásokat is teljesítünk már 2007 óta
  • Mert a felmerülő problémákat komplex módon kezeljük
  • Mert minden új cég új lehetőséget jelent, gazdagítva vállalti kultúránkat
  • Mert a Megrendelők 80% - a  elégedett a MADS Iskolaszövetkezet által delegált hallgatókkal
  • Mert a Megrendelők 93% - a  elégedett a szolgáltatásink minőségével
  • Mert a Megrendelők 91% - a szerint teljese mértékben rugalmasak vagyunk
  • Mert a Megrendelők 91% . a szerint a lehető leggyorsabban reagálunk a beérkezett megrendelésekre

Megrendelőink szerint:

  • „Nagyon gyorsan reagálnak a kérdésekre és igyekszik mihamarabb kezelni a diákok ügyeit”
  • „Hosszú idő óta ugyanazon személyek foglalkoznak a cégünkkel”
  • „Extrémebb kérésekkel is meg lehet őket keresni”
  • „Megbízhatóak”
  • „Nincsenek túlzott adminisztratív problémák”
  • „Rugalmasak, meg lehet velük beszélni mindent”
  • „Specifikus igényeinknek eleget tesznek munkaerő közvetítésük során, a lehető legrövidebb időn belül”
  • Kisebb, emiatt közvetlenebb, rugalmasabb a kapcsolat. Nekünk jó az, hogy a MADS rugalmasan kezeli kéréseinket és nincs sok papírmunka, mint más diákszövetkezetek esetében
  • Gyors megoldást kínáló. Korrekt a diákkal és a partnerrel szmben is
  • Könnyebben találunk sokrétű munkára alkalmas egyént, idegen nyelvtudással. Eddig mindenre tudtak megoldást találni.
  • Olcsóbb és az ár-érték arány megfelelő a többi iskolaszövetkezethez képest
  • Rendkívül rugalmas a munkatársak hozzáállása-ezt még egyszer köszönöm